Arkadaşlar 20 gün oldu ek gıdaya geceli, ama bebeğim hiiiç birşey yemiyor, 3 gün kuralı ile başladım, sonra çorba vs yaptım ama ne tek tek verdiğimde ne püre yaptığımda hiç bir şekilde yemiyo, tamam sevmedi diyorum başka bir sebze ya da meyve deniyorum ama ona da aynı hep aynı tepki yüzünü buruşturup yüzünde midesi bulanmış gibi bir ifade ve ağzını sımmsıkı kapatıp kafasını sağa sola sallamak, hepsine aynı ama ya, bir tanesini de sevmez mi bir bebek tek bi tanesini ama sevmiyo yemiyo, ya yarım çay kaşığı anca yedirebiliyorum, onda da güldürüp ağzına kaşığı hızlıca sokmak suretiyle, ama öyle yaptığımda da bir kaç kez kustu kendime kızdım, e napıcam ben, nerdeyse 7 aylık olduk ama sadece anne sütü istiyo başka da bişey istemiyo, devam sütü denedik onu da istemiyo, blw yaptım o şekilde de istemiyo, çevremde de bebeği olan hiç yok sorayım akıl alayım, sizler naptınız valla dün oturdum ağladım dayanamadım artık çünkü yaptığım aldığım herşey çöpe gidiyo ve hiç yememesi ek gıdaya geçemememiz de beni çok üzüyo 😔