kızlar ne zamandır önüme çıkıyor birebir gidip görmedim sadece merak ediyorum ücret nedir, ortam nasıldır, bu yaş grubu için tavsiye eder misiniz? ocak 2023 doğumlu kızım anaokulu arayışındayım en yakınımda 2 anaokulu var biri sanırım kapalı ulaşım sağlayamadım diğeri ise çok eski ve kırık dökük açıkçası bir çocuğu cezbedecek seviyede değil yetersiz geldi bana. bu anaokuluna daha önce gitmiş ya da gidem birini tanıyan var mı? olumlu olumsuz dönüslerini merak ediyorum. atmosfer, öğretmenler ve okul içi öğrenim, hijyen ve devamlılık nasıl? benim için kızımın severek gitmesi hijyen koşullarının sağlanması ve öğretmeninden memnun kalmam önemli tabi kızıma bişeyler katması da genel olarak başka neye dikkat etmeliyim ne sormalıyım önerebileceğiniz başka anaokulları varsa tavsiyenizi bekliyorum sultanbeyli orhangazide oturuyorum mayısta doğum yapacağım o yüzden ulaşımın kolay olması benim için çok önemli.