6,5 aylık emziriyorum aktif. Akşam yatmadan mama içiyorlar sadece. 4,5 aylık tadımlara başladık. 5-5,5 aylıkken günde 1 kere ek gıda, şu an 2 kere ek gıda veriyorum öğlen meyveli akşam çorba şeklinde. Onun dışında ikisi de tamamen anne sütü alıyor. Geceleri de sürekli memeye kalkıyorlar. Zor mu zor. Ama instada takip ettiğim emzirme danışmanı drun şöyle bir felsefesi var. “Her annenin sütü bebeğine yeter” akşamki mamayı da keserim istesem ama benimki biraz rahatlıktan. Bu şekilde düzen oturttuk. Ama annem yanımda kalıyor gündüzleri tek değilim. Tek başına çok zor