epsilon05 Herkese merhaba sevgili anneler Sabri hergünere gittik ve bebeğimin riskli olduğunu öğrendik 6.5aylık şuan. Bizim gibi giden ve süreci güzel atlatan var mı? Birbirimize destek olmak açısından soruyorum isteyen özelden de yazabilir.
Ballilokmam11 epsilon05 6.5 aylık bebekten çok fazla şey beklememek lazım bence yani ne olması gerekiyormuş ki bu aydaki bebekte bol bol iletişim halinde olmak yeterli bence
epsilon05 gozde353 Teşekkür ederim.Evet ben de okudum ve bu süreci bilenlerin yaşayanların fikri olanların tecrübelerini merak ediyorum.
epsilon05 pimpiriklianne43 Bu aylarda giden anneleri gördükten sonra biz de götürdük.Bebeklere bakan sadece Sabri hocayı bulduk
epsilon05 Sabri hoca artık 4-5 aylıkken bile belirtiler anlaşılıyor dedi.Otizm açısından riskli dedi ve müdahaleye başlamanız lazım dendi.Erken müdahale edilmezse olumsuz bir şekilde o yola doğru ilerler dedi
symstf epsilon05 nasıl bir müdahaleden bahsediyor ki? Üstelik neye göre riskli dedi tarama testleri mi? Genetik mi? Detaylı ultrason mu? Risk boyutu nedir? Yani ölçümler falan
gozde353 symstf haklısınız ben doktorun ismini görünce hatırladım oti anneleri diye başlıklar var orada vardı doktorun ismi
epsilon05 symstf Müdahele derken şöyle.Haftada 1 saat etkileşim temelli oyun eğitimi floortime tarzı sanırım,haftada 1 saat de duyu bütünleme.Çok fazla beslenme reddi de var.Evde de etkileşimli oyunlar bebeği kendi haline bırakmadan
epsilon05 symstf Bebeğimizi 6.5 aylık otizm açısından riskli olduğunu değerlendirdi.Genelde küçük aylarda muayene eden nadir doktorlardan birisi Sabri hoca.Çocuk psikiyatristi
MamaUygarVibes epsilon05 aslında bu her çocukta yapilmasi gereken şeyler.. bol bol dışarı cikip uyaranlara maruz bırakın 🌸
epsilon05 Kollarını çırpıyor ellerini çeviriyor ama doktor bunlara bakmadı.Göz göze geldiğinde gözlerini kaçırıyor iletişimi sürdüremiyor.Kendisi başlatmıyor iletişimi.Yabancı birini görünce bize dönüp bakmıyor gibi…şeylere baktı
epsilon05 Ballilokmam11 El kol hareketleri her çocukta olabilir ama doktor sosyal iletişimdeki sıkıntıyı çok basit bir şekilde gösteriyor o zaman anlıyorsunuz zaten eksik bir şeyler olduğunu.Erkenden ne kadar yol katedebiliriz onun için uğraşıyoruz şu an
gozde353 epsilon05 nasıl iletişim kurması gerektiğini biraz daha açar mısınız 🙏🏻 benim de bebeğim 6.5ayını biraz geçti