Aselmotherrr eşinize başbaşa vakit geçirmek istediğinizi, ailesini suçlamadan, yumuşak bir dille anlatsanız. ailesine karşı bir tutum sergilerseniz geri tepebilir ya da sen çağırıyorsun, sen yapıyorsun derseniz de. kullanacağınız dili dikkatli seçip sakince konuşun, başbaşa çay içerken bile olsa ne kadar memnun olduğunuzdan, başbaşa ailece yapacağınız her türlü etkinliğin, ufak bile olsa, aile içi bağlarınızı kuvvetlendireceğinden vs bahsetmeyi deneyin. konuşmadan kolay kolay çözülebilecek bir şey değil gibi duruyor