mom97X Kızlar misafir geldiği zamanlarda altıma giyebileceğim rahat şık bir eşofman altı tarzı bir şey almak istiyorum. Var mı önerebileceğiniz bişey, link veya resim vs. atar mısınız ?
Asyaveannesi04 mom97X Modal eşofmanlardan alıyorum genelde, hafta içi hep klasik giydiğim için hafta sonu üstüme yapışıyor eşofmanlar 😅😅
asilazmazbalkokmaz Dışarı çıkarken dahi kombinlediğim eşofmanlar var. Bol paça, nervürlü modeller falan. 🙂
asilazmazbalkokmaz _Hera mom97X Bakayım, toparlayıp atarım fotoğraflarını. 🙂 Bazılarını isimsiz butik mağazalardan aldım Ankara’dan. 😹 Trendyol’dan falan aldıklarımı atayım.
_Hera asilazmazbalkokmaz hafta içi okadar klasik giyiniyorum ki, sivil hayatımda eşofman aşığı olma yolunda yım 😂🫂
mom97X duyguaksoy şimdi Trendyol’dan göz attım da biraz kabaca kalın kumaş gibi geldi bana, mevsimlik var mıdır ki ?
asilazmazbalkokmaz mom97X _Hera Bu tarz. 🙂 Arama kısmına bol paça, nervürlü falan yazarsanız daha çok model çıkar. Ben pek pantolon sevmediğim için böyle eşofmanlar kurtarıcım oluyorlar. 🦥 Şardonlu olanları kışın sıcakta tutuyor, yazın keten karışımlı veya penyeler rahat oluyor yakmıyor. 🤞🏻 Ben çoğunu Ankara’da bir cadde mağazadan aldım gittiğimde ama Oysho ve Alo muadilleriydi, çakmalarıda denilebilir. 😹
asilazmazbalkokmaz _Hera Oysho çok iyi bu konuda. Orijinalleri biraz tuzlu ama güzeller, çakmaları üretiliyor. Pişman etmez. 😹🙂
_Hera asilazmazbalkokmaz ben orjinal alayım ama rahat konforlu malı sağlam kaliteli olsun kafasindayim. Muadilleri alınınca iki ay sonra tekrar aynısından gerekiyor
asilazmazbalkokmaz _Hera Bende orijinallerini alıyorum genelde. O aldığım çakmalarda bir sıkıntı çıkarmadı. Çok ucuzlardı dayanamamıştım. O yüzden çoğaldılar zaten. 😹