anneoldumama çok bunaldığım dönemlerden örnekler vereyim; yemek olarak sofraya bir tek menemen koydum onu yedik. Makarna haşladım, onu yedik. Pratik ne denk gelirse omlet yaptım yanına kahvaltılık çıkardım çay demledim onu yedik. Bazen onları bile yapacak mecalim olmadı dışarıdan söyledik geçiştirdik. Bebeğime her şeyin kendimce en iyisini yaptım tabii. Yiyeceği bir öğün bir su bardağı kadar olsun ne var ki onu hazırlamada. Hangi odayı daha çok kullanıyorsam orayı süpürdüm. Direndi, uyumadı, ağladı ya afedersiniz kanguruya bağladım lavaboya öyle girdim, iş yaparken hep yanımda oldu durmadığında aldım bebek arabasıyla dışarı çıktım gezdirdim ama ekranı dayamadım. Önceliğim hep bebeğim oldu. Zaman öyle hızlı geçiyor ki şimdi hafta içi okulda ve bütün gün yayıla yayıla temizlik yapabiliyorum. Rahatça tv izleyebiliyorum. Çıkıp alışverişimi rahatça yapabiliyorum. Bazen diyorum ki keşke o zamanlar zorladığım şeyler içinde çok zorlamasaymışım. Hepimizin rutini var. Siz rutininizi eşinizin evde olduğu saatlere göre ayarlayın ama o saatlerde de kendinizi yormayın. Bebeğinizle yalnızken hep onunla ilgilenin. Ekran verip vermemekte sizin kararınız.