biyb Bebeğim 8 aylıkken kan tahlili yapıldı hgb kan değeri çok düşük 7 çıktı böyle bi durum yaşayan var mı doktorunuz kan nakli bile gereke bilir ded
alpaslanmom_ biyb bizimde 10 du ferrum şurup kullanıyoruz 1 ayda 13 E çıktı arkadaşımın bebeği 8 di oda fernosanol kullandı 2 ay dün test yapılmış 10 a çıkmış kan nakli falan yapmadık ikimizde
anne_yiz alpaslanmom_ 13 e doktoru normal mi dedi. Bizimde 13 civarı da üst sınır için e nabız da 12,7 yazıyordu bende bi doktora soracaktım