-sevimlipolyanna- Daha yaşım genç olduğu için o dişte kurtarılamayacağı için mecbur implant dedi doktor hem çekti hem implantı yaptı şu an hala uyuşuk hissetmiyorum ama beni öyle korkuttular ki yaptırdığıma pişman oldum 🥹🥹
Niyesordunbucevabi -sevimlipolyanna- neden korktunuz? 5 tane implantım var bi ay oldu dişler takıldı çok memnunum estetik açıdan da memnunum
12betul -sevimlipolyanna- Bende 2 tane var . Sanırım 26. Yaşımda yaptırdım . Eğer diş iltihabın yoksa hiç korkma sonra ki süreci ben hiç hissetmedim . Benim de çekildiği an yapıldı . Hiç zorluk yaşamadım . Resmen 0 ağrı net
-sevimlipolyanna- Doga_sever Niyesordunbucevabi neymiş vidalı diş taktırmak kolaymıymışta, eğer tutmazsa çıkarması daha zormuş falan dediler ne alaka ben bunu keyfi mi istedim öyle gerek görüldü canımı çok sıktılar her şeye de karışmasalar olmuyor nefret ediyorum şu elalemden. Bi karışmadıkları dişim kalmıştı
Niyesordunbucevabi -sevimlipolyanna- diş hekimlerinin yarısından çoğu öneriyor bunu bi saçmalamasınlar ya
-sevimlipolyanna- Niyesordunbucevabi bende aynısını dedim fakat neden özel kliniğe gidiyormuşum onlar para için yapıyorlarmış devlet hastanesine gitmem gerekiyormuş c*hil kesime bi şey anlatılamayacağını anladığım için cevap bile vermeden ayrıldım yanlarından
Niyesordunbucevabi -sevimlipolyanna- ne alakası var bende özelde yaptırdım çok memnun kaldım umarım bundan sonrasındada problem çıkmaz her ikimiz için de 🙏
12betul -sevimlipolyanna- Ayrıca çekilen dişin yerine implant yapılmazsa Zamanla çene kemiği erime yapıyor . Eğer alt taraf ise implant yapılan yer üst tarafda oraya gelen diş aşağısı boş kaldığında sarkma yapıyor . İyi ki yaptırmışsın sağlıkla atlat inşallah