Kızlar şubat ayında ikinci çocuğumu kucağıma aldım ve aynı ay başvuru yaptım. Ama şuan ilk öğretmenim ailem uygulamasından bakıyorum mart 30 da yatacak 5 bin TL görünüyor. Acaba sistem benim tek çocuğummu var diye algıladı ne bileyim aklıma başka birşey gelmiyor. 144 ü aradığımda sürekli sistem güncellemesi var deyip kestirip atıyorlar varmı bu konuda bilgisi olan ya