brvnkr ben daha önce bebek kaybettim kalbi dururyordu doktor araştırılması gerektiğini söyledi genetik bölümüne gittik (şehir hastanelerinde var) test yaptırdım sonuç bir aydan önce çıkmıyor gebeliklerde pıhtılaşma olduğunu söyledi doktor ve düzenli olarak gebe kalır kalmaz oksapar ve corasprine başlıyorum yani genetik bölümüne gidin böyle bir şüpheniz varsa