Ben de 2,5 yaşında oğlum varken ikizlere hamile olduğumu öğrendim. Çok ağladım bir ay toparlanamadım. Evet biraz zor özellikle ilk aylar ama şimdi 4 aylık oldu ikizlerim. Allah güç kuvvet ve kolaylık veriyor. Gönlünüzü ferah tutun. Ben tek bakıyorum birde 3 çocuğuma