Bende hem menisküs hemde çapraz bağ sorunu var diklemesine yırtıldığı için doktor dedi ameliyata gerek yok yatay yönde yırtılmış olsaydı kesinlikle ameliyatlıktı demişti eğilip kalkamıyorum iki yıldan beri sürekli egzersizleri yapıyorum fizik tedaviye gidiyorum ameliyat bayağı zorlu bir süreçmiş benim de yeni bebeğim olduğu için kesinlikle ameliyatı düşünmüyorum takviye ilaçlar kullanıyorum