uakbn0_0 ben üsttekini daha çok beğendim ben de bu tarz yatakları çok seviyorum ama taşınınca olduğum için Bazalı aldım iyi ki de pazı almışım tabii ki de herkesin tercihi açısı farklıdır ama iki seçenekten birini seçecek olursam yeşili daha hoşuma gitti