arven2024 Tam konulamıyor ve Herşeye ağlıyor o kadar yıldımki birde kız çocuklar mülayim uslu olur diyorlardı bendeki de kız
aysebb arven2024 Kendini tam ifade edemiyorsa oda sıkıntı yapıyordur. Genel olarak ağlıyor ve huysuzsa yapısıda öyle olabilir yani birde 2-3 yaş arası sendromlu geçiyor. Benimde 29 aylık kızım var