Kızlar ben yeni işe başladım. Akşam eve gelmem ortalama 19.00 geçiyor . Yemek falan derken nerdeyse 19.30 geçiyordur.
Yemeğimizi zaten kayınvalidem hazırlıyor oğluma da o bakıyor kreşten sonra. Fakat oğlum babaannesi ile yemek yemek istemiyor annemi bekleyeceğim diyor.
Öğretmenine sordum okulda fena değil yiyor bir şeyler dedi ama ne kadar yiyebilir. Saat 12 de yemek saati, 3 gibi börek kek vs yiyorlar.
Eve gelince de süt, mısır yoğurt gibi sevdiği şeylerden atıştırıyormuş.
Kayınvalideme telefonu ver desem eminim yedireebilir en azından bir çorba. Fakat istemiyorum alışırsa bu sefer ben eve gelene kadar sürekli ister kesin.
Sizce ne yapmalıyım. Gönlüm razı olmuyor o vakte kadar yemek yememesine. Bir yandan da telefona aıştırmak hiç istemiyorum.
3.5 yaşında oğlum