Bbsozlm anladım. Deneyin o zaman. Çocuklar tek yatınca kendini güvende hissetmez. Kızımın odasını ayırmama rağmen, gece uyandığında koşarak bizim yanımıza gelirdi. 4,5 yaşa kadar devam etti. Şimdi kendi odasında uyur. İkinci bebekte olunca sadece sabahları gelip sarılıyor.