Kızlar selamlar 1 yaş aşısı olmuştuk geçen Hafta çarşamba Ve hala etkileri sürüyor yani aşı etkilerimi yoksa başka birşey mi var çözemedim geceleri uyumaz ağlar altına yaparken ağlıyor gaz çıkarırken ağlıyor kucağımdan bırakınca kıyamet kopuyor yani aşıdan sonra böyle olduğu için ben aşıya bağladım konuyu köpek dişleri çıkıyor sanırım onlarda yapar mı böyle yaşayan bilen varsa bi yardımcı olabilir misiniz? Doktora götürdüm gece acile baktılar ilaç verdiler ağrı kesici falan yarın çocuk doktoruna götüreceğiz tekrardan gitmeden yaşayan varsa neden olur böyle bi bilgi almak istedim