Kızlar oğluma anne sütüyle birlikdə mama veriyordum rahat 90.100cc yiyordu ikisi birlikdə…şimdi emmiyor artık anne sütü içmiyor.sadece mama veriyorum.90cc içiyor 3satde sindiremiyor sanırım .amma 4.5satde bir 120cc rahat içiyor.3satde90cc zarzor içiyorum.sindiremiyormu ne karnı koskoca duruyor.qazi sanciia yok biliyorum