Kızlar bebeğim 11 aylık ara ara öksürüğü vardı. Huzursuzluk ateş vs. Yok. Kuru bir öksürüktu. Artmaya başladı oksurugu. Burun temizligi oda nemlendirme falan yapıyorum. Başka tavsiyeleriniz var mı. Huzursuzluk ve ateş olmadığı için doktora goturmedim . Evde nasıl hafifletebilirim.