Neslihan-55 Günaydın Canım Anneler 🌸 14 haftalık hamileyim ve grip oldum ağır geçiyor ilaç içemiyorum malûm kuru öksürük var ve canımı çok acıtıyor neler önerirsiniz
aybars_mom Neslihan-55 ıhlamur , tarhana çorbası. Bende boğaz ağrısına tutulmuştum ballı limonlu ıhlamur içtim hep çok kötü olunca da bir tane parol
sumeyyeravza Neslihan-55 zeytinyağı iç canım, bal limon boğazı tahriş ediyor gibi oluyor. Kafanı da yüksekte tutup yatmaya çalış. Geçmiş olsun.
umos_ Neslihan-55 ıhlamur, bal, limon bol meyve bol çorba içine karabiber de dök içerken… şifa olur inşallah 🥲
yagmurikraalcicek 1 greyfurt 1 limon 1 portakal 1 mandalıyı sık içine 1 tane parol at erit iç üzerinede tavuk suyuna şehriye çorbası yap içine bol limon karabiber at rahatlıyorsun hamileyken grip olduğumda sürekli bunu yapar rahatlardım daha ağırlaşmadan atlatırdım
nnaz24 yagmurikraalcicek kesinlikle greyfurt bende hamileyken infilenze olmuştum cok kötüydüm. Tek ilacin bu demişti doktorum sabah akşam suyunu içmiştim