Rabiiul Kullanıp memnun olan var mı bu markaya bakıyorum bizim burada bir gümrükçüye alttaki model gelmiş 3000 TL’ye alıp almamakla kararsız kaldım
sengul34 Rabiiul ben pirantc kullaniyorum memnmmn 3 ay oldu alali hamur makiensini alabilmek için satiyorum 3500 4800 aldim
Rabiiul sengul34 memnun kaldınız mı hangisinin kullanımı daha kolaydır acaba dikey süpürgeye benzeyen mi yoksa normal süpürgeye benzeyen mi
sengul34 Rabiiul Rabiiul dikey olanı kullanmadığım için bir de hiç kimsede görmediğim için tam bilemeyeceğim aynı işlevi görüyorsa dikey daha mantıklı çünkü kaldırırsın rahatlıkla evet evet bence dikey daha kolay diğer türlü süpürgeye benzeyen ayrıyetten tutuyorsun kaldırıyorsun dolaplar için falan
Rabiiul sengul34 selen özyurtta görmüştüm dikey olanı arasındaki fark nedir bilemedim biraz daha bakayım en iyisi