Ben wee babyin tombul biberonu var onu aldım ve damaklı uç aldım. Sarılık olduğu için mama ile destekliyordum bazen sütüm de az olursa 3 öğünü bulurdu günde. Herhangi bir red söz konusu olmadı şu an 3.5 aylık.
Wee baby 795 silikon damaklı geniş ağızlı biberon emziği
Wee baby 144 natural cam biberon yazarsanız çıkar ikiside❤️