elifff94 işe yaramıyor bence canım :) benimki 32 buçuk aylık zaten. Şuan boyu 30. Aya göre daha iyi. Zaten yiyen bir çocuk ama kilo almıyor. Neden almıyor diye çok araştırdılar. Çünkü doymak bilmeyen ve önceden herşeyi yiyen bir çocuktu😃 şuan biraz daha damak tadına göre yiyor yalan olmasın yani. Herşeyi artık yemiyor. Okulun gelişimine çok etkisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü evde öğle uykusunu kesinlikle istemiyordu. Okulda çok güzel uyuyor 🙈
Bir de kilo alımı ve boy gelişimine düzenli yemek saatler çok önemli. Metabolizma doktorumuz öyle demişti. Kürler tabiki verebilirsiniz ama2 yaş öncesi verilmesi sakıncalı şeyler oluyor onlara da dikkat edin. Şuan hiç aklımda değil araştırırsanız bulursunuz 😊