zumrafulya açlıktan değildir muhtemelen. gaz veya reflüsü varsa beslenmeyi arttırmayı bırakın. her emme sonrası mutlaka gazını çıkartın. ayrıca naçizane, henüz çok küçük neye alıştırırsanız o şekilde uyur. 19 günlük bebek normal şartlarda uyumak için destek aramaz,şimdiden sallarsanız büyüdükçe sallamanın ritmi de yetmeyecek. konforlu olursa kendiliğinden uyur zaten yenidoğan