Oglum 15 gunlukken Dışkıda reduktan madde testi yapıldı. Sonuc Eser miktar cikti. (Suan.3 aylik olduk)
Mama yerken kizarma ikinma surekli aglama kakada mukus. Tek belirtilerimiz bunlardi
Relaktaz verildi normal mama kullaniyordum ama ben işe yaradığını düşünmüyordum. Kendimce aptamil laktozsuz almaya karar verdim. Sonra 8 kutu kullandım hala işe yaramadi dr ye götürdüm testsiz bir sekilde similac alimentum verdi 1 kutu deneme. Kullandik hic bi değişim olmadi. Huysuzluk ayniydi kaka testi gene eser miktar cikti. En sonda suan Aptamil Pregomin As kullanıyorum. Cok agir kabiz . Onun disindah hala agliyo tum gun. Surekli geriyor kendini sıkıyor. Ama dier mamalara gore daha iyi tabiki. Ama kaka yapamiyo artık.
Ben şunu sormak istiyorum cok arastirab annelerimiz var aranizda. Bana anlatirmisiniz tek bir test ile Aptamil Pregomin As kullanmak ne kadar dogru ?
Normal mamaya gecmek istiyorum artik