Hayırlı geceler hepinize.. Kaç aydır aynı şeyle savaşıyorum 5 yaşına girdi gireli mi desem her isteğim olsun diyip benimle adeta yarış halinde. Ben ne giysem o şekil giyinmek istiyor benim giydiklerime karışıp ağlıyor kendisine asla kimse karışamaz havasında .. neler neler aldım hepsi içimde ukte kaldı giydiremiyorum asla. Bayramda 3 gün aynı kıyafetle geçirdi ve asla çorap kulotli çorap badi ceket hiç bisey giymediği için hasta oldu acısını yine kendi çekti.. 2 ay sadece aynı saç modeli ve aynı tokalar kullandı başka asla yaptırmadı yani kısacası çok zorlanıyorum yardımınıza ve tecrübenize ihtiyacım var ne yapmalıyım geçici bir süreç mi sizde durumlar nasıl 😢😢