mamacitaa_ ben çok araştırdım kimi alıyorum diyor kimisi almıyorum diyor çok güzel kilolar verdiyor evet fakat birden bırakılmaması gerekiyormuş baslarken doz yavaş yavaş yükselterek başlanıyor ise bırakırkende yavaş yavaş doz düşürerek bırakmak gerekiyormuş birden bırakmamak lazım iğne saatlerini ve günlerini aksatmamak lazım vs vs zaten yememekte bi alışkanlık haline geliyor yemezsek almam diye düşünüyorum benim korktuğum şey by iğneyle başlayacağım ama sarkmalarım olur mu tek korkum bu benim