hicrettt 1 yaşına girdi azaltırız diye düşünürken iyice yapıştı, gece uyanıp meme diye ağlıyor su veriyorum gelip göğsümü açıyor, yaşına yeni girdi ve son 1 haftadır böyle. Gündüzleri yemek vs yediği için çok fazla aklına gelmiyor ama geceleri çıldırıyor 🫠
avkatanne hicrettt biz de öyle olduk. şuan 14 aylık yapışıyor yakama açana kadar bağırıyor. gece kendi açıp emiyor. artık içim çekiliyor. öncesinde hiç böyle düşkünlüğü yoktu. 😔
duruislife hicrettt sen bide 20 ayllıkken gör. Geceyi kesmeye çalışıyorum %90 kestim sayılır. Sabah 6da bi başlıyor bağırmaya anne meme aaççç meme açççç diye unutmuyorda uyumuyorda emene kadar 22 aylıkken komple bıraktırıcam şu an zirve noktasıymış o yüzden hiç zorlamıyorum
hicrettt mamacitaa_ böyle bi bağımlılık yok, resmen oturup bağırıyo memedeeee diye , bizde eşimle çok gülüyoruz ama zorluyor 😂 nasıl azaltcaz 😭
hicrettt avkatanne bizimki doğduğundan beri çok seviyor ama şu an aşşşırı, kresteyken emmiyor ama aldığım an meme diye bağırıyor bazen otobüsle eve gitmek zorunda kalıyorum yakamı bırakmıyor açmaya çalışıyor 😭
muennesmavi hicrettt o dönemler meme bağımlılığı oluyor evet ben kızımı biraktirali 2 buçuk ay oldu çok rahatladım çok zorladı bırakması için yaklaşık 1 ay sürmüştü 🥲
pantenkelebek hicrettt 27 aylık hala emziriyorum biraktiramiyorum gece çok ağlıyor meme diye böyle olacağını bilseydim 1 yaşına gelince biraktirirdim heryerde çok zorlanıyorum