sevdapk Tam 12 aylık bebeğim 2 aydır anne baba dışında kimseye gitmek istemiyor. Ağlıyor. 6-7 ay civarı her çağıranın kucağına giderdi. Sonradan değişti. Evde gün içinde çoğunlukla benimle. Yani başkasına gitmek istemiyor ağlıyor. Bu yabancı kaygısı mı? Ne zaman geçiyor? Çok üzülüyorum böyle olduğu için
beyzanuroz sevdapk gitmemesi çok daha iyi bence kızım 26 aylık oda hiç kimseye kolay kolay gitmez sürekli bizi gördüğü için bebeklerimiz yabanciliyor olabilir bence sizde gitsin etsin dıe üstüne düşmeyin bebeginizin
kalkbircaykoy sevdapk evet ayrılık kaygısı. Genelde 18.ayda pik yapar ve sonra azalır. Üzülmeyin geçecek sabredin.
visneli sevdapk bizde 7 aylığız ilk kez gördüğü kişilere kıyamet koparıyor tanıdık olsa dahi bile beni görünce beni istiyor
sevdapk kalkbircaykoy sizinde mi bebeğiniz böyleydi? 1. Derece akrabalara bile gitmek istemiyor üzülüyorum bende kendini kimseye sevdirmiyor haliyle. Elimden geldiğince hava güzelse parka götürüyorum. Markete çıkıyoruz.
beyzanuroz sevdapk bence huy yiğenim herkesin kucağına gider vıcık viciktir herkesle ama benim kızım gitmez bende zaten gitmesini asla istemiyorum
miramomy Benimki 10 aylık annem babam vs dışında kimseyi istemiyor biri çağırsa kedi gibi bana yapışıyor 6 aydan beri falan böyle aklı yettikten sonra yani hep böyle oldu başka bir eve girince çığlık atıyor çok ürkek
duyguerl Benim oğlum da öyle, bir zamanlar herkese gülücük atar kucağa giderdi şimdi tam tersi kimseye gitmiyor, yabancı görünce bakışları değişiyor direk. Birde aktif olarak kalabalığın içine giriyor sürekli ona rağmen bu şekilde