uma_01 bende onu kullanıyorum sağlık ocağı vermişti ama çok iyi olmadığını bende duydum.bitince başka markaya geçerim sanırım.ebe başka bir marka yazmıştı 3 yıl önce satıştan kalktığı için alamadım.bebeğim 53 günlük.birde kaç ay kullanılması gerekiyor acaba d vitamini ?