Kızlar bugün bebeğim 17 günlük. Bugün gün boyu asla memeden ayrılmadı. Sürekli emmek istiyor aranıyor. Emip emip süt kusuyor sonra tekrar aranıp meme istiyor. Memede dalınca uyusun diye yatağına beşiğine koyuyorum ya da başkasına veriyorum hemen uyanıp tekrar meme istiyor. Normal mi bu ? Ne kadar sürecek bu süreç ? Ben hiç uyuyamıyorum. Bebek sürekli memede sütüm de yetmezmiş gibi geliyor böyle olunca meme tekrar dolamıyormuş gibi sanki ? Önerileriniz var mı