sebeye Ebe aşıdan sonra bu durumdan bahsediyor aslında bahsetmedi mi? Bize bu tarz şeylerin olabileceğini ve normal olduğunu korkmamamız gerektiğini söylemişlerdi. Çok aklınıza takılıyorsa doktor kontrolünde doktorunuza danışın mutlaka en azından içiniz rahatlar,sanmıyorum ama farklı bir durum varsa da yönlendirir.