Kızlar bir sorum olacak. Bebeğim 5 aylık 1 ay sonra işe başlayacağım. Şu ana kadar sadece emziriyordum normalde doktorla da görüştük bu ay tadımlara başlıyoruz. Ama tek düşündüğüm konu işe başlayınca nasıl besleyeceğim? Süt sağsam ben yokken besleneceği kadar nasıl yetiştiricem? Şu anki düşüncem ben yokken gün içerisinde mama ben geldikten sonra emzirmeye devam etsem dedim ama siz nasıl yapıyorsunuz ya da ne tavsiye edersiniz