Kızlar merhaba benim ikinci çocuğum ilk oğlum böyle çığlık atmazdı ama bu evde dışarda hep çığlık atıyor mesela bugün ilk defa avm de akşam yürüdü sevinçten midir nedir çığlık ata ata yürüdü hatta kadının teki eşime sormuş neden bağırıyor böyle diye yemek yiyoruz otururken çığlık atmaya başladı millet dönüp bakıyor normal mi bu davranışı