Kızım 43 günlük alerjik çıktı doktor evolvia rp1 verdi kusmalarımız hat safhada vebu mamayı da kullanır kullanmaz bunu da kustuk ne yapacağımızı şaşırdık bu mama da kabız yapıyor dediler öyle duyduk zaten koliğiz … düşünmekten kafayı yedimmm lütfen yardımcı olur musunuz çok yoruldum sürekli her beslenme sonrası en 3-4 kez kusuyoruz …😔