Arkadaşlar ne zamandır canım cheesecake istiyor ilk defa deneyeceğim için o kadar malzemeyi çöpe atmak istemiyorum ilk deneyimimle bu yüzden yapan arkadaşlardan ricam tarif verebilir misiniz bir de kullandığınız malzemelerin markalarıyla olursa en azından lezzeti tutturma ihtimalim daha iyi olur çünkü krem peynir bile fark ediyor diye biliyorum