Merhabaaa kızlar 🌸🌸
Evet bebeğim 23 aylıkken emzirme sürecimizi bitirdik darısı niyet edip yola çıkan herkesin başına inşallah 🥰🥰 öncelikle biz 15 aylıkken gece emzirmesini tamamen kesmiştik, bununla birlikte gündüz emzirmelerinide kademeli olarak düşürdüm. İlk gece emzirmesini kestiğimizde günde 5 kere emiyorsa 23 aylıkken sadece 2 kere emiyordu aslında ben 2 yaşını tamamlarız diye niyetim vardı ama kızım bana sinyali verince bir deneyelim istedim neyse detaylı anlatıcam☺️☺️ Günde sadece 2 kere emziriyordum öğlen uykusu öncesi ve gece uykusu öncesi olarak. Bayramın 1. Akşamı tamamen kestik 2 gün falan bi uykuya geçiş öncesi istedi ki sadece uykuya geçerken emzirme serüvenine zaten alıştığı için o zaman istedi. Bayramın 1. Akşamı teyzemin kızı başka memleketten geldi 5 aylıkta bir kızı var emmiyor mama içiyor o akşam kuzenim bebeğini mamayla besledi bende kucağıma aldım minik minik sallayarak uyuttum bu sürecide kızım gördü şahit oldu neyse biz ordan eve geldik uykuya hazırlandık vs kızımı emziricem anne bebek emmiyor dedi. Bana orda bir sinyali verdi aa evet annecim bebek emmiyor bebeğe pış pış yaptım uyudu istersen sanada yapabilirim dedim tamam dedi geldi kucağıma yattı. 1-2 defa sordu anne bebek emmiyor dedi evet kızım diye onayladım bebeğin sütü bitmiş istersen bakalım bizimde bitmiş olabilir dedim çünkü görmeden tam inanmayacak o akşam bir hevesle öyle uyuyup sonra yine meme için diretecekti. Açtım baktık sıktı süt yok bitmiş dedi. 2-3 aydır zaten her emzirmede anlatıyordum artık sütümüz bitecek biz mama yiyiyoruz vs vs diye ordan bi aşinalığı vardı zaten. Evet annecim bitmiş galiba üzüldün mü dedim biraz ağladı üzüldüm diye ama üzülme bebeğinde yok hem sen bebeğin ablasısın sen çok güzel mamalar yiyorsun vs diye o akşam uyuttum. Ertesi gün öğlen uykusunda tekrar sordu açtık baktı sıktı yok bitmiş dedi akşam yine aynı şeyi yaptı. Ve emzirme sürecimiz ağlamadan zırlamadan çok şükür bitti ben duygusal olarak kızımdan daha çok üzüldüm baya ağladım ama 1 hafta oldu alıştık artık sormuyorda bakmıyorda. Yani arkadaşlar lafın kısası bir kerekte memeden kesmektense kademeli olarak kesmek her zaman daha iyidir. Sizlere bizim sürecimiz belki fikir olur yardımcı olur diye paylaşmak istedim. 💪🏻🥰🥰