Ballmoom22 Kızlar tahlillerimiz temiz çıkıyor ama kilosu çok az ne yapabilirim ne yedirebilirim başına gelenler ne yaptı acaba önerisi olan var mı kaç öğün yada ne yedirebilirim
baykuskiz_ Ballmoom22 5 yasinda 15 kilo yok.. ozellikle bir sey yapmıyorum cunku degerleri iyi sağlığı yerinde keyfi enerjisi yerinde doktorlar sorun görmüyor
mehmeteray Ballmoom22 eğer yedirebilirseniz atom çok güzel kilo aldırıyor. Ben bir süre yedirdim bir anda fark olmuştu ama sonra inat etti yediremedim.istersenis deneyin
Bebegimm1 Ballmoom22 öğünleri düzenli olsun sabah öğle akşam aralarda meyve ve kuru yemiş tüketsin ekstra balık yagsı da iştah açar açmıyor deniliyor ama ocean portakallı olanı verdiğimde kılosunda değişiklik oluyordu hem içindeki vitaminleride faydalı
Ballmoom22 baykuskiz_ bende normalde öyleydim ama doktor mama kullanmamız gerektiğini söyleyince açıkçası kafaya taktım biraz
livanurvealpinannesi61 baykuskiz_ kilosu sınırın altında ise bu sorundur . Yani gelişim geriliği oluyor. Çocuk yemek yiyor kilosu sınırın altında bu normal değil. Görümcemin kızı yemeğini yiyor değerleri iyi ama doktor kilosu sınırın altında yaşına göre düşük demişti. Sizin 5 yaşında 15 kilo yoksa sınırın altında bence bi baktırın
Ballmoom22 aysebb doktor çok düşük mama kullanmamız gerektiğini söyledi ben kullanmak istemiyorum o yüzden birşeyler yapmak istedim
aysebb Ballmoom22 Benim erkek yeğenim 12,5 kg falan 3,5 yaşında. Yemek yemiyor. Mamayı tavsiye etmişti doktor ama onuda içmedi öyle kaldı. Yani genel olarak böyleler sağlıkları yerinde olsunda
mehmeteray Ballmoom22 internette çoğu yerde tarifi oluyor. Çiğ kuruyemişler, chia tohumu tahin ve balla hazırlanıyor. İsterseniz tam tarifine bakıp yazayım
livanurvealpinannesi61 Ballmoom22 4 yaşında 13 kilo normal benim kıızmda 14 kilo civarıydı yemesi nasıl
mehmeteray birtanecikoglum atomu her öğün sonrası 1 tatlı kaşığı demişlerdi. Tabi benim ki çok yemediği için öğün yerine yoğurdun içine karıştırıp verdim. Bir sürede muzu ezip içine karıştırıp öyle verdim. Çok kısa sürede yarım kilo aldı ama sonra ne yaparsam yapayım yediremedim