Bebeğim 6,5 aylık. Ek gıda vermeye bir ay önce tadımlarla başladım. Her gün iki öğün hatta bazen bir öğün verecek şekilde çok yedirmeden, zorlamadan ilerliyoruz ama sıkıntı şu aşırı gaz sıkıntıları yaşıyor gibi hissediyorum. Emerkende olmak üzere sürekli bacaklarıyla özellikle bir çırpınış halinde ağlamayla birlikte tabi. Hatta emerken bir anda ağlayıp yüzüstü dönmeye çalışıyor karnı ağrır gibi. Bir şey zorluyor ama anlamadım. Emerken başta çok hızlı emiyor acaba ondan mı oluyor bilmiyorum kafayı yemek üzereyim. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı lütfen yazsın. Çözümü olmalıı