Kızım nerdeyse 5 yaşında olacak 14 kilo beslenmesi çok kötü ne yaptıysam düzelmiyor hep tatlı şeyler abur cubur yemek istiyor 1 yaşına kadar iyi gibiydi sonrası felakat zor köfteyi agzinda bekletiyor tavuğu tukuruyor yemek verince bı kaşık yemekten bı ısırık etipuftan diye teklif ediyor sürekli kan verip değerlerine baktiriyoruz özel olarak en pahalasindan balık yağı alıyoruz 1 ay düzenli veriyorsam sonrasını almıyor verdiğim zamanda peşinden gezerek yalvar yakar balık yağını içerse ardından çikolata istiyor eşim olsun dedeler olsun abur cubur aliyolar oda ona guveniyo tabi ben alincaksa bile tuzlu bişey alın diyorum bıktım artık kaç senedir yoruldum yiyen çocuklara hayranım diğer çocuğum 8 aylık o biz ne yersek ondan istiyor valla tattiriyorum bildiğiniz anam babam usulü yemeklerden çünkü bıktım buda diğeri gibi olmasın diye üzülüyorum çünkü cookk zayıf bilekleri incecik sırtının kemikleri gözüküyor artık boyuda uzun daha da belli zayıflığı doktorda genetikte olabilir diyor evet eşimde bende zayifmisiz ergenlikte kilo aldım ben ama mere kadar her öğün mücadeleyle geccek bilmiyorum