Kızlar 6 aylık kızım var ve 4 aylıkken bir kolunun diğerinden daha şiş boğum boğum olduğunu diğerinin ise daha ince olduğunu farettim dr götürdük röntgen çekildi ultrason çekildi bir şey çıkmadı ama diğer kolu boğum boğum neden böyle bilmiyorum yaşayan var mı bunu