204817 15 aylık oğlumda 1.5 aydır vardı. Tanımadığı kişilere yapmazdı, evde eşime bana genelde. Bacağa vurma kola vurma elindeki bir nesne ile vurma. Şiddetli olmasa da eğilimi vardı. Her seferinde elini tutabiliyorsak tutup vurmamasını sağlıyorduk. Dikkatini farklı bir şeyle dağıtıp, örnek işte gel legolarla oynayalım vs gibi Sonra da sinirlenmeden bağırmadan yaptığının yanlış olduğunu, canımızın acıdığını anlatıyorduk. Cici yap, öp gibi şeyler söylüyorduk. Hemen cici yapıp aaa baba veya aaa annem diyip öpüyordu. Bizim oğlan da 2 türlü vurma eğilimi vardı. 1. Hep beraber oyun oynarken benimle yada babasıyla birimizin dikkati telefona kayıyor ve onunla oynamayı o an bıraktığımız da benimle oyna der gibi bizi uyarıyor gibi vurma eğilimi gösteriyordu. 2.ise evde enerjisini atamadığı durumlarda, çok mutlu olduğu zamanlarda ne yapacağını bilemezsin ya öyle yapıp tepkimizi ölçüyor yine vurma eğilimi gösteriyordu. Çocuktur, küçüktür diyip önemsememezlik yapılmamalı. Geçici durumlar olabilir ancak o vurunca vurmak, o vurunca gülmek yada başka şeyler yapmak bu durumu oyun haline getirip daha kötü sonuçlar doğurabilir. Şuan ne durumdasınız diye soracak olursanız, baya azaldı. Eskiye göre daha iyi. Zamanla oda geçecektir