kuzeyselin oğlum 2.5 yaşında, kreşe ön alışma olsun diye haftada 1 gün oyun grubuna gidiyor. Çocuklar annelerinden 5 mt uzaklıkta öğretmenleriyle etkinlik yapıyor 1 saat, sonrasında da oyun saatleri var oyun alanında istedikleri gibi vakit geçirebiliyorlar.
Ben faydalı buluyorum mesela oğlum oyun alanı varken oturup etkinlik yapmak istemiyor ama o esnada öğretmenin dediği ne ise ona uyum sağlaması gerektiğini öğreniyor. Arkadaşlarıyla ve öğretmen eşliğinde aktivite yapmayı deneyimliyor.
Ben faydalı buluyorum, yaşıtlarıyla sık sık vakit geçirme imkanı olmayan çocuklar için iyi