Bebeğim 2 kilo doğdu, 2 aylık olmak üzere çok ağlıyor. Çok gazı ve aşırı reflüsü var. Saatler sonra bile yediği ağzına geliyor, sürekli dik pozisyonda tutmaya çalışıyorum. Çok ağlıyor, bazen ne yapsam susmuyor ne yapacağımı şaşırıyorum. Bugün artık bende onla beraber ağladım, bugünler geçecek biliyorum ama eşim de ben de mutsuz hissediyoruz aşırı stresliyiz ne yapacağız bilmiyorum