mom42x 3 yaş demişken kızım ocak doğumlu kayıtlar eylülde açılıyor sanırım bende anaokuluna götürmek istiyorum ama eylülde 4e girmemiş olacak acaba kabul ederler mi nasıl oluyor süreç bi kaç aydan sorun cıkar mı seneyi mi beklememiz lazım mayısta doğum yapacağım biraz olsun kafası dağılır farklılık iyi gelir bende evde biraz rahatlamış olurum o da sosyalleşir diye en az 1 sene o da bu sene göndermek istiyorum ama ne yapmalıyım