vatdifak Tam 6 aylık. Son 1 haftadır emmiyor. Daha doğrusu toplam 3 dakika ancak emiyordur. Memeyle kavga ediyor resmen. Ayağıyla destek alıp tırmanıyor, başını çekiyor, geri gömülüyor. Meme reddi böyle bir şey mi?
kdcirem Benim 3 aylık bebeğim de aynı şeyleri yapıyor. Bu emmiyor demek değil bence ya hızlı iniyorsa sütünüz gaz oluyor olabilir mi? Benden kaynaklı sanırım çabuk gaz oluyor bebeğime. Sizin yazdığınız bu hareketleri yaptığında kaldırıyorum direkt gaz çıkıyor kuvvetlice. Bazen cikaramiyoruz o zaman da huysuzlaniyor. Reddetse hiç almaz diye düşünüyordum ben çünkü bir ara sağ memeyi reddetti, reddetti deme sebebim de ağzına almıyordu hiçbir şekilde sola geçince hemen alıyordu ve o kadar doldu ki göğsüm ağrımaya başlamıştı. Bilen biri yazarsa bende öğrenmiş olurum.
berengunes Fazla uyarılmışken emzirmeyin. Çok uykusu varsa o zamanda emmek istemez. Uykudan uyanırken hafif sersemken teklif edin. Ek gıdaya geçtiyseniz öğün saatlerine dikkat edin gaz olursa da ememez