Merhabalar anneler oğlum bugün 5 aylık oldu 4.ayinda doktor bingildagi kalinlasmamis d vit 5 damla ver dedi 5 damla verdim ertesi gün ishal oldu sonraki gün kakasinda kan gördüm gaita testi yaptılar enfeksiyon çıktı antibiyotik probiyotik kullandık geçmedi hala ara kanlı kaka görüyorum alerji testi de yaptık negatif çıktı alerjisi yok biseye emziriyorum ama mama ağırlıklı gidiyoruz sizce mamayı mi degissem geçmedi gitti illet şey özel hastane üniversite hastanesi şehir hastanesi hepsine gittik kimse çözüm bulamadı geçer deyip yolluyorlar ne yapacam kafam allak bullak oldu böyle bişey yaşayan varsa yardımcı olabilir mi