1yeniannee merhaba çok geçmiş olsun🩷 bayram tatilinde mersine gittik, bayramın ikinci günü öksürmeye başladı . Babamların evi deniz kenarında havası çarpmıştır falan dedik, pazar günü burnu akmaya başladı çok hafif hırıltısı başladı. Nevşehire döndük akşam üstü ateşlendi. Yol yormuştur falan dedik ama çocuk acile götürdüm nevşehir devletteki. Hava değişimidir dedi antibiyotik yazdı gönderdi. Pazartesi nevşehirdeki bi özel hastanedeki doktora götürdüm. Gribal enfeksiyon dedi gönderdi. Ama gittikçe ağırlaşıyordı yavrum. İştahı azalmaya başladı. Her gün günde bir kere de ateşi 38 civarına yükselip dolven verince düşüyordu. Bunun yanında inanılmaz bir öksürük ve tıkanma nöbetleri oluyordu. Perşembe gecesi iştahı tamamen kesildi içtiği mamayı da kusmaya başladı. Öyle olunca korktuk sabah dayanamadık kayserideki aylık takibini yapan doktoruna getirdik. Ciğerlerine inmiş test yapalım dedi. Sürüntü testi aldılar ,covid influenza rsv hepsine bakılmış. Rsv pozitif çıktı. Yatıralım ciğerlerine inmiş sıkıntı dedi. Yatırdı çok şükür daha iyi şimdi
Şüpheniz varsa mutlaka test yaptırın devlet hastanelerinde yapılıyor mu bilmiyorum ama çok basit bir test corona zamano yaptıkları gibi.
İlerlemeden doktorunuz görsün mutlaka ciğerlere inerse çok çok zor😔