Merhaba bebeğim 12 haftanın içinde yani evet normalde de gazlı bi bebekti ağlardı ama son üç gündür çok kötüyüz sürekli tiz sesle katıla katıla ağlıyor kucakta uyuyor o da yarım yamalak asla indiremiyorum masaja da izin vermiyor ağlamaktan bilmiyorum neyapacağımı